Old rose to bardziej nawiązanie do tego, co mam na ustach, bo na oczach mam w sumie nie wiadomo co i nie mogłam znaleźć nazwy dla tego czegoś. Jednak zatęskniłam troszkę za makijażami, więc może, może będzie tego ciut więcej i ciut częściej. Mam w sumie w planach coś grubszego, ale nie wiem co z tego wyjdzie, więc na razie nic więcej nie powiem!

Od kilku dni jestem szczęśliwą posiadaczką nowego aparatu, a jest to Nikon D5300. Może on mnie tak natchnął do tworzenia nowych rzeczy, a może kupiłam go po to, żeby te nowe rzeczy tworzyć. W sumie o nie wiem, nieważne. Nie ogarniam go jeszcze na tyle, na ile bym chciała, ale chyba się nauczę, bo przecież nie jestem aż takim technologicznym imbecylem. Muszę domówić jeszcze do niego lampę pierścieniową i statyw. Ta wmontowana w zasadzie daje sobie świetnie radę, ale do makijaży i zdjęć portretowych ta okrągła będzie lepsza. Jakość w porównaniu do mojego poprzedniego aparatu, klasycznego staruszka D40 jest o niebo lepsza. Wprawdzie jego poprzednikowi nie mam nic do zarzucenia, robił niesamowicie dobre zdjęcia, ale tym nowym jestem pod wrażeniem. W końcu kolory makijażu nie są przekłamane! Teraz jeszcze przez długi długi czas będę się nim jarać i będę pisać co nowego w nim odkryłam :D

No dobra, przejdźmy zatem do makijażu.


Brwi: farbka do brwi Makeup Revolution Ultra Aqua Brow Tint Light i Medium, korektor Catrice Liquid Camuflage, korektor do brwi Eveline 5 w 1
Oczy: baza Too Faced Shadow Insurance, paleta Too Faced Chocolate bar, Semi Sweet, korektor Catrice Liquid Camuflage, paletka Astor Eye Artist 230, cień Makeup Geek Phantom, kredka Golden Rose Kohle Kajal, eyeliner Maybelline Eyestudio Lasting Drama, tusz Maybelline L'Oreal False Lash Wings, rzęsy z Aliexpress
Twarz: olejek rozświetlający Naturativ, podkład Catrice Liquid Coverage 010, puder Ecocera ryżowy, bronzer Too Faced Chocolate Soleil rozświetlacz Sculpt & Glow  Highlighter Stick 02
Usta: Pudaier Lipp Gloss 2 (Aliexpress)


Pozdrawiam, dobrego dnia życzę! 

22 komentarze:

  1. Piękny makijaz! bardzo dopracowany :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiekny makijaz bardzo Instagramowe kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny makijaż :) Rzęsy - petarda :) Muszę pobuszować na Ali w poszukiwaniu nowych modeli <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! :)
      zdziwiłam się, że są takie fajne, mięciutkie i wygodne! wzięłam je na próbę i właśnie zamówiłam dwa kolejne modele :)

      Usuń
  4. Naprawdę śliczny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny ;) Bardzo w moim stylu ;) Coś co mogłabym nosić nawet na co dzień ;) Oczywiście pomijając rzęsy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny makijaż i piękne rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! :) za niecałe 6 zł, zrobiłam interes życia! :D

      Usuń
  7. Jak zawsze makijaż śliczny i jakie piękne te rzęski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;* już zamówiłam dwa kolejne modele z tych rzęs :D

      Usuń
  8. Rzęsy robią robotę <3 ! Świetne są !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fakt, nie spodziewałam się, że będą takie piękne i na dodatek wygodne! :)

      Usuń

Dziękuję bardzo za WSZYSTKIE komentarze, jest mi niezmiernie miło czytając je! :)